Egy ruha webshopról, szakszerűen

Egy jó ideje gondolkodom már egy saját webshop létrehozásán, ráadásul olyanon, ahol ruhákat lehet vásárolni, ám egy kis kutatás után rá kellett jönnöm, hogy már van a piacon egy olyan online ruhaüzlet, amellyel nem szállnék harcba. Ez pedig az abutik, aminek már a neve is mindent elmond, az összes nő ugrik az ilyenre, és őszintén szólva szuperül össze van rakva a honlapjuk. Minden szépen ki van találva, meg van tervezve, és így teljes mértékben működőképes. Mivel tesztelni szoktam a felfedezéseimet, így ezt a webshopot is kipróbáltam, és hamar rendeltem néhány lenge, nyári ruhát, mivel amúgy is tunika divat van idén. A szállítással kapcsolatban azt írták, hogy 3-14 nap alatt érkezik, és nem csak munkanapon. Az én rendelésem már 5 nap után megérkezett, és százszázalékig meg voltam elégedve mindennel. Egyrészt a megbeszélt időpontban érkezett a futár, a fizetés gördülékenyen ment, a ruhák pedig szépen, akkurátusan be voltak csomagolva – kifejezetten ízlésesen nézett ki. Mondhatnám azt is, hogy ez a módja jobban tetszik, mint, amikor a ruhaüzletben csak úgy begyűrik egy zacskóba a ruhákat, ráadásul a papírzacskó elázik az esőben. Plusz előnyként szeretném leírni azt, hogy ezek a ruhák sterilek. Csak gondoljunk bele, hogy egy üzletben hányan próbálják fel a őket, majd mi is belebújunk, és így akár valami fertőzést is elkaphatunk. Ezzel szemben, amit online rendelünk, azt előtte nem vette fel senki, így mi lehetünk az elsők. Ettől függetlenül én mindig kiöblítem az újonnan vásárolt ruhákat, biztos, ami biztos alapon.

tunika divatVisszatérve a webshopra, nagyon tetszett a felépítése a honlapnak, illetve az, hogy külön fülön találunk moletteknek való ruhákat is, így senki nem marad ki a divat világából, hiszen a divat mindenkié. Az a funkció is nagyon tetszett, amely a közvetlen üzenetküldést szolgálja a weboldal minden lapján. Ez pont olyan, mint egy élő chat avagy ügyfélszolgálat. A potenciális vásárló felteszi a kérdését, majd azon a felületen keresztül érkezik a válasz. Ez abból a szempontból nagyon jó, hogy gyors. Ez az egész internetes ruhavásárlás is a gyorsaságra épít, hiába kell néhány napot várni a termékekre. A lényeg az, hogy amit egyébként utazással, és magával a vásárlással töltenél el időt, annak töredéke alatt intézed el, otthon (vagy a munkahelyen). Az sem egy utolsó szempont, hogy ez rendkívül kényelmes, és azt kell mondjam, hogy a megszokott, komfortos környezetben több időt töltünk egy-egy ilyen honlapon, így akár többet is vásárolunk. Utóbbi azért nem hátrány, mert itt minden jó áron van, úgyhogy nagy valószínűséggel én is még több tucat pólót és szoknyát fogok venni.

A webshop lényege mégis elsősorban az, hogy az embereknek kedvezzen, legfőképpen azzal, hogy időt spórolhatnak, hiszen az idő manapság egy olyan tényező, amiből sose elég. Vásárolni amúgy is szeretnek az emberek, de ha lehetővé tesszük, hogy ezt otthonról tegyék, akkor többet lesznek együtt, akár családi- vagy baráti körben. Arról nem is beszélve, hogy egy csomó stressztől mentesülnek, hiszen sokszor kell a dugóban ülni, vagy sorban állni, ami nem az idegek regenerálódását szolgálja. Még egy utolsó, és talán igencsak fontos szempont az, hogy ezzel tudjuk csökkenteni a környezetterhelést, hiszen, ha otthon maradnak a vásárlók, akkor nem szennyeződik a légkör az autók által kibocsátott anyagokkal. És, ha valaki kérdezné, már léteznek olyan szervezek is, amelyek megújuló energiával működnek.