Aktatáskát vettem egy webshopból

Az emberek sokszor félnek online rendelni, félnek, hogy nem érkezik meg az áru, vagy éppen nem azt kapják amit megrendeltek. Nagyon fontos, hogy tudnunk kell, hogy a világ az online térbe halad tovább, és fontos, hogy megbarátkozzunk a helyzettel. Igazából még a nyugdíjas generációnak is jól jön véleményem szerint ez a helyzet, ugyanis például a bevásárlás is sokkal egyszerűbb, ha nem kell cipelniük a sok terméket haza, hanem házhoz érkezik és csak be kell tenni a hűtőbe. Sokan a szállítási költségek miatt aggódnak, de elárulom, hogy nagyon jól működik a rendszer, ugyanis ha egy összeg felett vásárolsz, akkor elengedik a szállítási költséget.

Így volt ez az akkor is, amikor a feleségem akart magának aktatáskát rendelni. Őt meglehetősen nehéz meggyőzni e tekintetben, ő még manapság is könyvet olvas, és kézzel mosogat, pedig mindig mondom neki, hogy ott az ebook, de azt nem szereti, a mosogatógép pedig szerinte nem elég alapos. Mondjuk én sosem látok szennyeződést az edényeken, de ő tudja, ráhagytam. Aztán megkérdeztem, hogy csak nézze meg a webshopot, ahonnan én is szoktam rendelni kiegészítőket, mert biztos van jó aktatáska is közöttük. Nem hitt nekem. Egészen addig, míg meg nem mutattam az oldalt amin egy csomó, jó minőségű aktatáskát árultak.

Aztán kiválasztottunk egy elegáns, bordó női maxmoda aktatáskát, ami selyemfényű bőrből készült. Három nagy rekesze volt, szabályozható, levehető pánttal. És ami a legjobb, hogy le volt akciózva, és egész Magyarországon ingyenes kiszállítással lehetett házhoz rendelni.

Láttam a kis asszonykám fején amint megbabonázta az a szép táska.

  • De azért ez mégis csak nem olyan olcsó! – mondta
  • Egy bőr táskáért? Ne viccelj! Ez semmi érte.
  • Tényleg bőr? – kérdezte. – Akkor viszont nem hiszem el, hogy lehet ilyen olcsó!
  • Úgy drágám, hogy azokban az áruházakban ahonnan te szoktál vásárolni ráraknak egy csomó pénzt, nem is táskát fizeted meg, hanem a helyet.
  • Jól van, drágám. De mi lesz ha nem érkezik meg?
  • Olyan még nem fordult elő, de hidd el, hogy meg fog. Nekem is mindig megérkezik. És ha nem, akkor írunk az üzletnek, mert mindenki hibázhat.
  • És ha nem lesz olyan szép színe mint a képen?
  • Akkor szintén írunk panaszlevelet. De nem hiszem, hogy erre sor kerülne.
  • És ha nem tetszik majd?
  • Akkor a csomagcsere program keretében visszaküldjük és választasz egy másikat.
  • És ha az a másik többe kerül?
  • Akkor ráfizetünk egy kicsit.
  • És ha kevesebbe?
  • Akkor visszautalják az összeget. Erről szól a csomagcsere program. Ilyen nincs a te kis plazáidban ugye?
  • Nincs, bizony.
  • De ilyenekre nem kell gondolni, hogy mi van ha… mert úgyis minden rendbe lesz.
  • Na jó. Rendeljük meg.

Mindig is bírtam az asszonyba, hogy ilyen kis szerény. Sosem mer magára sokat költeni. Pedig most már igazán megtehetjük. A gyerekek már nagyok, magunkon kívül senkit se kell eltartsunk.

A táska pár nap múlva meg is érkezett. Az asszonykám próbálta kibontani, gondosan odafigyelt mindenre, nehogy kárt tegyen a szép új táskában. Mikor végre nagy nehezére kibontotta és meglátta, nagyon örült neki. Így szólt:

  • Te, Józsi! Ez nem olyan szép, mint a képen.

Ekkor lesütöttem a fejem.

  • Hanem még szebb! – mondta.
  • No, hát te is tudsz viccelni!
  • Tudok, ha jó kedvem van!
  • Ennek örülök! – mondtam neki. – Megírom az egyik blogba a történetünket!
  • Mit, hogy rendeltünk egy táskát? Nagyon izgi, mondhatom!
  • Nem, azért írom meg, hogy láthassák az emberek, hogy még te is elismered, hogy az online rendelés is lehet jó. Te, a kis régimódi!
  • Vigyázz a szádra! – mondta, de közbe nevetett.

Azóta az asszonykám mindenhova magával hordja az aktatáskáját. Nagyon tetszik neki. Még a lányunknak is megmutatta. Neki is tetszett! Ha pedig egy fiatalnak is tetszik, akkor csak jó lehet. Nincs igazam?